Wednesday 30 June 2010

Bebelan (2)

Semakin dekat exam, semakain byk plak bebel.

1.1st paper, programming pakai Labview. Ok kot..

2. 2nd paper, maths. Maths yang ala2 informatik. Cubab bayangkan.. dalam satu sem, di mana xde latihan, and kelas hanya sekali seminggu, kene blaja benda yang patut dibelajar dalam tempoh 3 tahun.

- Statistic
- Fourier pe bende ntah..
- Programming

3. Tiga2 subjek di atas ak rasa klau btul2 nk genggam kene blaja asing2.. BUkan nak trus sumbat satu subjek. Hai.. dah lah penting tuk engineer, sepatah ap x faham.. Nak salahkan sape? Prof? Sekretariat? Diri sendiri?.. Ntah la..

4. So ni first time seumur hidup ak, ak nk kluarkan kenyataan ni:
''Kalau ak fail maths sem ni, i don't give a damn sebab ak x faham pape. X kesah repeat.. Sbg jururtera, ak rasa topik ni penting. Kalau x faham, bek xya lulus pekse tu''

5. Tapi klau fale, 2 subjek extra kena amek sem depan.. So.. ntah la..

6. By the way, hari ni baru dapat RAM baru. Fuh.. RAM sebenarnya yang buat masalah. Sekarang windows 7 dah kembali n computer ak x hang2 doh.. Yipee..



3 comments:

  1. informatik kau carik kat youtube ja. ada sorang nih nama dia Salman Khan. dia explain gila babi punya best. kalau aku ponteng kelas, aku akan rujuk kat youtube sebagai Ersatzvorlesung aku. hahahaha. kadang2 lagi effective. aku rasa aku lagi rajin pergi tutorium ngan labor dari vorlesungen yg busuk lagi bosan. :) my 2 sen.

    ReplyDelete
  2. good luck exam hadri!!:)
    btw aku nk gi blaja jugak la ngn salman khan tu amir..haha

    ReplyDelete
  3. -thanx..

    -akan ak tgk klau ak fail..

    ReplyDelete