Friday 24 September 2010

Fuyoo...


Lama x luahkan perasaan gua dalam blog..

Pertamanya... Gua dah buang bende ala 'feedjit' dalam blog ni, so identiti pembaca boleh dirahsiakan dari ak atau pembaca2 len. ..

Keduanya.. Gua akan balik Deutschland isnin malam ni. And honestly, xnak balik. Tapi kene pergi gak. Hai...

Ketiga.. Ak harap mulut ak, tangan ak, n kaki ak terjaga dari buat benda2 yang ak akan menyesal di kemudian hari. Contohnya study last minit, mulut terlampau vokal dll..

Keempat.. Kejayaan gua kejayaan gua sorang. Kalau gua tolong orang, n orang rasa rimas, gua berambus sbb gua xkan tolong lagi orang2 yang penuh ego. Kadang2 gua penat2 tolong orang, tapi orang anggap gua ni cam mesin. Bile nk gune, masa tu la lu on. Bile xnk guni simpan n kunci dalam stor- x servis2. Pastu bile mesin rosak, cakap mesin tu jahat. Lu piker sendiri..

Kelima... Gua dah bosan orang2 yang suka menilai gua. Buat silap sket, cakap gua macam2. X pernah nk tgk cermin.

Keenam... Gua xnak emo sangat mcam dulu2. Emo2 sangat x guna sebenarnya. Klau org nak buat tahik ngan ak, biarlah deorg. Gua diam n harap lu ol muhasabah diri. Janji gua senyap je. Kalau gua diam lama tu, faham2 sendiri ar. Dah... tu last pernyataan emo ak... lepas ni xde da..


1 comment:

  1. wa rindu dlu kt intec, ko, shiva byk tlg ak study. skrg ni hampeh, rasa kecewa je bila nak mintak orang ajar-kawanmu yg lemah

    ReplyDelete